مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 22:102023-12-13سياسي

رفع تصرف از معدن شن و ماسه در مریوان 


رییس کل دادگستری استان کردستان از رفع تصرف معدن شن و ماسه روستای سعدآباد افراسیابی شهرستان مریوان با ورود دادستانی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان از رفع تصرف معدن شن و ماسه روستای سعدآباد افراسیابی شهرستان مریوان با ورود دادستانی این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام حسینی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ورود دستگاه قضایی استان، دستور مجدد توقف عملیات تصرف معدن شن و ماسه روستای سعدآباد افراسیابی شهرستان مریوان، به میزان 17 هزار مترمربع صادر شد و متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی افزود: برای متهم به اتهام فک پلمب و تخریب و تصرف اراضی مذکور در این خصوص پرونده قضایی در دادگستری مریوان تشکیل شده است.

رییس کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد: برای این متهم سابقا به اتهام تخریب و تصرف اراضی ملی در دادگستری مریوان تشکیل پرونده شده و بر اساس تاکیدات دستگاه قضایی استان و شورای حفظ حقوق بیت المال و همچنین دستور دادستان شهرستان مریوان مبنی بر توقف عملیات تصرف، نامبرده با وجود دستور اخیرالذکر، روز گذشته مبادرت به تصرف مجدد و انفجار در این معدن کرده است.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: دستگاه قضایی استان، اقدامات ادارات اجرایی مربوطه که در این خصوص برخلاف قانون اقدام نموده اند و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف از معدن شن و ماسه در مریوان 

رفع تصرف از معدن شن و ماسه در مریوان